zaterdag, februari 25, 2006

Nou had ik al zo'n 5 jaar 3 posters in huis. Beetje raar formaat, maar zowaar, anderhalf jaar terug lijsten voor gekocht, 40x40 cm.
En een half jaar terug of zo betonhaakjes gekocht.
Net uitgedacht hoe en waar op te hangen.
Aan de slag.
Nummer 1 hangt, aan twee haakjes waarvan er een niet echt helemaal erg degelijk zit. En aangezien het ding boven de bank hangt is dat geen goed idee.
Nummer 2: gepoogd op te hangen, maar als ik het haakje voorzichtig de muur in tik, _zie_ ik de boel gewoon verkrummelen en laat het haakje los.
Ik heb nog superlijm in de la liggen, maar ik moet eerlijk zeggen dat die er vooral nog ligt omdat ik steeds ruzie met dat spul had (dat zou toch moeten plakken, of ben ik slecht geïnformeerd?). Misschien dat ik dat vanmiddag uitprobeer. Er zitten nu toch al lelijke gaatjes in de muur.

Image hosting by Photobucket

Geen opmerkingen: