donderdag, september 10, 2009

Miss Nederland naakt in Playboy

AMSTERDAM - Carmen Kool, de huidige Miss Nederland, is uit de kleren gegaan voor Playboy. Dat het niet is toegestaan om als regerend Miss naakt te poseren deert haar niet. "Ik ben Miss Nederland. Mijn onderdanen hebben hier recht op", zegt ze in het mannenblad.
Het gebeurt zelden dat een regerend Miss meewerkt aan een blootreportage in Playboy. De organisatie van de schoonheidswedstrijd staat dat namelijk niet toe, omdat ze dat schadelijk vinden voor het imago van de verkiezing.
Kool verwacht dan ook dat de organisatie teleurgesteld in haar zal zijn. "Helaas. Maar ik hoop dat verder iedereen het mooi vindt en dat mensen begrijpen waarom ik het doe. Het is mooi, chic, en ik heb niets om me voor te schamen", zegt ze in het blad.
De Miss Nederland zegt absoluut niets tegen naakt te hebben. "Je kunt er iets seksueels, onsmakelijks van maken, maar je kunt het ook zien als iets moois, iets bijzonders."
Een van de redenen waarom Kool wilde meewerken was omdat ze vond dat haar jaar als Miss Nederland een beetje ongemerkt voorbij was gegaan. "Vooral door de inactieve organisatie. Daar ben ik niet boos over, maar ik vind het wel jammer. Ik ben maar één jaar Miss. Dit is mijn manier om er nog iets bijzonders mee te doen."
Hoewel Kool op de 18e plaats eindigde tijdens de Miss World-verkiezing heeft de wedstrijd haar wel veel opgeleverd. Ze mocht zes weken naar Zuid-Afrika en naar eigen zeggen is ze door haar titel minder onzeker geworden.
Dat laatste neemt niet weg dat Kool binnenkort onder het mes gaat bij cosmetisch chirurg Robert Schoemacher om haar borsten te laten vergroten. "Ik vind mijn borsten mooi en klein. Ik wil ze mooi en groot."
Wat Kool na haar blootreportage wil bereiken weet ze wel. "Ik wil presenteren. Het liefst een muziekprogramma in Engeland. Maar voorlopig ga ik eerst weer verder met mijn studie Marketingcommunicatie."
Ook zou ze graag een tweede blootreportage willen maken. "Volgend jaar wil ik weer in de Playboy. Dan ben ik beroemd en kom ik terug voor het grote geld."
(Bron)

AANDACHT!!! AANDACHT!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: