maandag, maart 22, 2010

Europa's jongste oma is 29

AMSTERDAM - De Italiaanse Giulia Elia uit Napels mag zich met haar 29 jaar de jongste oma van Europa noemen. Haar dochter beviel op veertienjarige leeftijd van een meisje, meldt de Duitse krant Bild zondag.
“De geschiedenis heeft zich eigenlijk herhaald”, zegt Giulia in de Duitse krant Bild die op haar vijftiende een dochter kreeg.
“Eigenlijk had ik Anna een andere toekomst toegewenst, ik weet hoe zwaar het is om een tienermoeder te zijn.”
Maar nu het kindje er is, straalt de jonge oma dan toch van geluk. Giulia: “Ik ga goed zorgen voor mijn kleindochter, ik zie haar als mijn tweede kind.”
Intussen is de 18-jarige vader van het kind bij Giulia ingetrokken. Zo kan hij na schooltijd voor zijn dochtertje zorgen. Anna is gestopt met school, want ze heeft haar handen vol aan de baby, aldus de Duitse Bild.
(Bron)

Geen opmerkingen: