donderdag, december 25, 2003

Ai ai ai:
"Geachte klant van Pinnacle,
Onlangs hebt u een Pinnacle-product aangeschaft en geregistreerd. We heten u welkom en danken u voor uw aankoop. We wensen u veel plezier met dit product.
Om er zeker van te zijn dat u tevreden bent over dit product en over toekomstige producten, houden we een kort onderzoek.
Uw feedback is belangrijk en we zouden het zeer op prijs stellen als u even de tijd wilt nemen om onze online vragenlijst te beantwoorden."

Die kunnen ze krijgen.
Ik kreeg Instant CD/DVD bij mijn computer. Werkte uitstekend: makkelijk te installeren, makkelijk te gebruiken. Toen crashte de comp (lag niet aan het programma), en nadat er een nieuwe harddisk ingezet was, was Instant CD/DVD niet meer te installeren. Het serienummer (dat gewoon op de cd staat) was plotseling onjuist.
Ik ben langdurig van hot naar her gestuurd. Van helpdesk naar winkel naar helpdesk naar forum waar opvallend veel van dit soort klachten te vinden zijn naar helpdesk naar forum waar melding werd gemaakt van een speciale site waar je andere serienummers kon aanvragen als je deze melding kreeg (typisch, en uiteraard werkte het niet, want, inderdaad, serienummer onjuist) naar productontwikkelaar waarna ik plots weer een mail kreeg van de NL-helpdesk dat ik me maar op het forum moest vervoegen, en na nogmaals op zijn verzoek de ontwikkelaar het verhaal te hebben uitgelegd is het stil geworden.
Inmiddels doet mijn brandprogramma het uitstekend. Tis alleen van een concurrent, want Pinnacle komt er bij mij niet meer in.

Geen opmerkingen: