Heineken introduceert 'vrouwendrankje' Charli
AMSTERDAM - Bierbrouwer Heineken komt met een nieuw drankje, speciaal gericht op de vrouw. Het nat van cider, gerstemout en sprankelend water heeft een alcoholpercentage van 5 procent.
Het nieuwe drankje, Charli genaamd, is volgens de bierbrouwer 'hét alternatief voor bier en wijn'. Charli is er speciaal voor mensen die niet van bier houden en de kwaliteit van wijn niet helemaal vertrouwen, aldus Heineken.
De bierbrouwer test het drankje tot eind oktober eerst in zeventien cafés in Deventer en Amsterdam. Heineken hoopt Charli voor de zomer van 2008 landelijk te introduceren.
Vanaf vrijdag is het drankje verkrijgbaar op zowel tap als op de fles, zo maakte Heineken dinsdag bekend. Woensdag komt het bedrijf met de halfjaarcijfers.
(Bron)
Klinkt niet erg aantrekkelijk, eerlijk gezegd... Soort verdunde cider.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten