woensdag, februari 04, 2009

Jeanne is volgens mij iemand die hier nooit moet komen. Hoewel andervrouws zooi altijd minder erg is (lees: minder 'daar moet ik wat aan DOEN!!!'), denk ik toch dat ze hier zou schrikken.
Lees haar log, dat me inspireerde tot de volgende reactie:

'Mix die stapels met oude kranten, brieven, een leeg chipszakje, een kwijtvergeten appel (wat ruik ik toch?), een leeg potje met deksel, een tube handcreme die al 2 jaar over datum is, een opgerold snoer kerstlichtjes, een t-shirt (daar was het!), een schrijfblok met Plannen (slaapkamer herinrichten, tuin herinrichten, huiskamer herinrichten, keuken herinrichten, badkamer herinrichten, allemaal een fluitje van een cent als ik eerst even opruim), enzovoorts, gooi de hele boel om (Tijger helpt daar graag mee) en stapel dáár dan weer op verder, net zo ongesorteerd want je hebt geen ruimte om wèl te sorteren. Ad infinitum.
Gisteravond zette ik acht vuilniszakken buiten.
Nu heb ik een gat in m'n slaapkamer. Als ik dit een paar weken volhoud, kom ik vanzelf weer te weten wat voor de kleur het zeil op de vloer heeft.'

Geen opmerkingen: