vrijdag, februari 06, 2009

Vrouw uit Texas heeft grootste borstimplantaten ooit

AMSTERDAM - Sheyla Hershey, een 28-jarige vrouw uit Texas, heeft de grootste borstimplantaten ooit, zo bericht Fox News.
Haar borsten hebben de maat 38KKK en er was 3,78 liter siliconen nodig om de borsten op te vullen. "Groter is mooier voor mij," aldus Hershey, "Ik denk niet dat ik me ergens zorgen over hoef te maken."
Het is de negende keer dat Hershey een borstvergrotende operatie liet uitvoeren. Amerikaanse doktoren weigerden haar verder te opereren toen ze maat 34FFF had, maar dat hield Hershey niet tegen.
Ze vertrok naar Braziliƫ waar ze haar wel wilden helpen. Vervolgens dumpte de blondine haar vriendje omdat hij tegen haar operatie was. "Ik hou erg veel van hem maar ik moest mijn droom volgen," zo verklaart Hershey aan de pers.
(Bron)

Op de foto hierbij ziet ze er als een plastic griezel uit.
Je vraagt je af hoe lang het gaat duren voor ze rug- en schouderklachten krijgt, en of zo iemand begraven dan wel gecremeerd mag worden, of bij het chemisch afval moet.

Geen opmerkingen: