maandag, februari 02, 2009

Soms heb je zo'n dag waarbij het vermoeden er insluipt dat je geen deel meer uitmaakt van de maatschappij. In elk geval niet op een normale manier.
Bisschoppen die gek zijn en gerehabiliteerd worden, een woningbouwdirecteur die zichzelf een Maserati fraudeertn en daarmee nog verrekt lang wegkomt voor ie op straat gezet wordt, en als je dan de radio uitzet en de krant gaat lezen, maak je de fout de vacatures te gaan lezen en op beschrijvingen te stuiten als 'jij hebt procesgericht in je bloed'. Er stonden nog veel meer pareltjes in de adverenties, maar die heb ik weer snel vergeten nadat ik een soort hysterische lachaanval kreeg.
Ik ben maar in bed blijven liggen met een boek, kat aan elke kant van me, en laat die wereld maar even de pip krijgen.
Vandaag begrijp ik de wereld weer wat beter ;-)

Geen opmerkingen: