zaterdag, februari 23, 2002

Mijn vriendje is blond... Hij stuurt me via de Webshotssite een kaartje. Verbaast zich erover dat het maar niet aankomt, tot ik vraag waar ie het precies heeft heen gestuurd. Blijkt ie een spelfout in mijn naam te hebben gemaakt! Na ruim 15 jaar maakt ie een spelfout in mijn naam. Dat is op zich al een prestatie. Maar het zal wel een typefoutje zijn - hoop ik ;-) Okee, hij krijgt een foutmelding van de site, met daarin de link naar de kaart. Wat doet ie: hij klikt op de link, slaat de hele pagina op, zipt die en stuurt 'm naar mij. Belt me op dat hij de hele pagina heeft opgestuurd. Ik ben erkend wazig vandaag, maar ik heb toch maar gevraagd waarom ie nou niet gewoon die link heeft geforward. Lange stilte, en toen een gegeneerd gegniffel.
Je kunt een hoop lol hebben van een kaartje :-)
Overigens: Webshots was een grote favoriet van me, maar de laatste tijd zijn er steeds vaker problemen, en steeds meer popups. Jammer.

Geen opmerkingen: