vrijdag, april 26, 2002

Twee dagen vrij, plannen: naar Keulen met de ICE om geen enkele andere reden dan dat de kaartjes die ik van mijn werk kreeg, maandag verlopen; was draaien; afwas doen; in de tuin rommelen; opruimen!!; uitzoeken waar die vierde verwarmde ruimte in mijn huis zit (ja, de berging wordt verwarmd door de aanwezigheid van de CV-ketel, maar heet dat dan een verwarmde ruimte? De enige andere optie is de berging, maar daar heb ik nog steeds geen CV in kunnen ontdekken. Toch staat ie aangegeven op mijn puntentellingslijstje bij het voorstel huurverhoging.); planten verpotten; zondag is een vriendin jarig waar ik eventueel op bezoek wil, maar dan moet ik afreizen naar Brabant en komt de rest van de planning in gevaar.
En ik wil dit weekend ook veel luieren en computeren.
Ik voorzie problemen.

Geen opmerkingen: