donderdag, december 19, 2002

Vandaag zou de huisvuilbak afgeleverd worden. Zo'n grijze container. Dan kan ik af en toe een week overslaan met huisvuil buiten zetten, zonder het probleem: waar laat ik die zak? Want als ik die in de tuin zet, wordt ie door katten opengemaakt (wat er ook in zit of niet in zit), en ik heb niet altijd zin om vroeg op te staan om 'm buiten te zetten. De zakken die 's avonds al op de stoep staan, zijn de volgende ochtend meestal ook uitgesliert over de hele stoep, dus dat vind ik ook geen optie.
Makkelijkste oplossing: de bak. Gemeente gebeld, geen probleem, wordt 19 december afgeleverd. Ik ging er automatisch van uit dat ze dan ook wel even aanbellen.
Nu zijn er twee opties: de levering heeft vertraging opgelopen, of de bak is geleverd zonder aankondiging en iemand in de buurt heeft 'm meegenomen. Want nergens is een bak te bekennen.

Geen opmerkingen: