vrijdag, januari 24, 2003

Ik fietste over de Herengracht in Amsterdam, richting Loosduinseweg. Ik was op weg naar een tuincentrum, dat eigenlijk bestond uit een tuin waar het altijd het uur voor zonsondergang op een mooie warme zomerdag was, zodat alles heerlijk rook en het licht prachtig was. En nog eigenlijker was ik op weg naar een reggaefestival op het strand van Ockenburg.
Nog op de Herengracht kreeg ik een lekke band, maar ik had het nieuwste van het nieuwste bij me: een setje waarmee je je lekke band met water in twee slagen weer opgepompt had. Het lukte me zowaar om het ingewikkelde setje in één keer in elkaar te zetten, ik pompte de band weer op en fietste samen met mijn ex-collega J. verder naar het strand, aan het einde van de Loosduinseweg, in het verlengde van de Herengracht.
Waarna mijn vriendje me wakker belde en ik weer eens verbaasd was over de rare mixen die je hoofd in elkaar kan zetten.

Geen opmerkingen: