zondag, november 30, 2003

Het CWI heeft veel banen. Als ik zoek naar administratieve, klantenservice- en callcenterbanen, krijg ik er 100 voor m'n neus (er zijn er meer, maar je krijgt er 'maar' 100 tegelijk).

- Native speakers French.
- Ècht Vlaamssprekenden.
- Telefonisch medewerkers met rijbewijs B/E.
- Medewerkers reserveringslijn, vloeiend Nederlands, Engels en Japans.
- Call centermedewerkers die Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans èn (niet: of!) Italiaans spreken.
- Administratief medewerkers met ervaring, leeftijd van 17 tot 19 jaar.
- Klantenservicemedewerker met HBO techniek.
- Een medewerker administratie en archief, werkt als meewerkend voorman (zoek de fout), zijn team installeert equipment (o.a. harddisks en stroomunits) zodanig dat het de kwaliteitstesten doorstaan (weer een fout) en klaar is voor testing door de reconfiguratie engineer, opleiding: MTS-E of vergelijkbaar, trefwoorden ten aanzien van de persoonlijkheid: verantwoordelijkheidsgevoel, serieus, natuurlijke leider, initiatiefrijk, flexibel, sociaal,... .
- Telefonisch verkoper MBO+/HBO, gevoel voor zakelijke verhoudingen, levenservaring, gezonde dosis humor, creatief, winnaarsmentaliteit, goede telefoonstem, gezonde dosis humor en aantoonbare verkoopresultaten.
- Verkoopmedewerker binnendienst, het beoordelen van ziektemeldingen op inschatting duur van verzuim, het aansporen van klanten tot het inzetten van reintegratiebureaus of hertstartpakketten, het onderhandelen met klanten over financiele (tja) bijdragen in een herstelproces, kosten en baten analyses maken voor vergoedingen herstelprocessen, onderhandelen, op zeer diplomatieke wijze aan de kaak stellen van verwijtbaar verzuim bij zowel klant als medewerker bij klant. Gevraagde opleiding: gedragstherapie bij kind en jeugd (cursus) hbo.

Het zal wel aan mij liggen.

Geen opmerkingen: