dinsdag, april 19, 2011

En daar zit je dan weer, met een ingepakt been, een set spuiten voor je neus en een pak pillen. Trombose, voor de tweede keer. Zij het nu niet in de lies, maar in de bovenkant kuit.
Ziekenhuis gebeld, 'komt u maar gelijk'(dat wil je eigenlijk helemaal niet horen), van de röntgen naar de Spoedeisende Hulp naar de poli Derma voor zwachtels terug naar de SEH door naar het lab voor bloedafname terug naar de SEH voor heparineprik terug naar huis door naar apotheek om medicijnen op te halen.
En van het onderzoek 'is twee jaar steunkous dragen na eerste trombose noodzakelijk' naadloos doorgeschoven naar 'heeft MRI-onderzoek aanvullende waarde in geval van herhaalde trombose', dus morgen gaan we kijken of ik in de scanner pas ;p
In elk geval is mijn been al minder pijnlijk met die zwachtel, vannacht zat ik buiten in de kou met een natte lap om m'n been te janken - slapen ging niet want te warm voor m'n been en ik verdroeg het dekbed niet eens wat betreft de druk op m'n been, en met been bovenop het dekbed slapen lukte ook niet.
Na het ziekenhuis- en apotheekbezoek heb ik zowaar 4 uur aan één stuk geslapen, voor mijn doen enorm lang :)

Geen opmerkingen: