woensdag, april 13, 2011

Ik heb epilepsie, en aanvallen vinden in mijn slaap plaats. Nu werd ik vanochtend na een korte nacht wakker en werd overvallen door een dreigende aanval - hij zette niet door maar ik was vreselijk misselijk.
Ik herinner me dat ik besloot naar de wc te gaan want in bed overgeven is geen goed idee.
Vervolgens werd ik half wakker en snapte ik niet, toen ik m'n dekbed over me heen trok, dat m'n benen koud werden - zo klein is dat dekbed niet! Waarop ik helderder werd en tot mijn verbijstering ontdekte dat ik op de badkamervloer lag, met de badmat over me heen getrokken.
Een aantal dingen kan ik reconstrueren: ik heb op de wc gezeten, ik heb overgegeven terwijl ik daar zat want ik vond sporen terug op m'n t-shirt :-(, ik ben in m'n val met mijn arm en een rib langs de deurknop van het wastafelkastje gegaan want het deurtje hangt uit zijn voegen en mijn blauwe plekken corresponderen met die knop.
Maar als ik vanuit zitten op de wc gevallen ben, kan ik niet languit terecht gekomen zijn. En als ik uit stand gevallen zou zijn, was er beslist schade aan m'n hoofd geweest.
Dus: geen idee wat er nou precies gebeurd is. Maar doe de volgende keer toch maar weer die stuip keurig in bed.

Geen opmerkingen: