zaterdag, januari 11, 2003

Zowel Merel als Misdruk loggen 'm: Stemtest. Je selecteert de partijen waar je uit wilt kiezen, en krijgt vragen waarbij je het belang kunt aangeven, en kunt kiezen uit een lijstje opties, of een keuze op een schaal kunt aangeven voor een bepaald pakket maatregelen.
Selecteerde ik eerst alle partijen behalve CDA, VVD en CU, kreeg ik als advies: stem PvdA.
Selecteerde ik alles behalve CU en gaf ik verder dezelfde antwoorden, was het advies: GroenLinks.
Maar ja, beide testen naast elkaar gemaakt, dus het enige verschil was dat de VVD- en de CDA-standpunten er ook bij stonden. Maar ja, GroenLinks deed in het eerste scherm ook mee, dus waarom kreeg ik toen geen GL-advies? Omdat ik het in dat scherm niet oneens kon zijn met CDA en VVD? Met andere woorden: GL-advies omdat ik in het tweede scherm meer anti andere partijen was??
Het leukste is natuurlijk dat PvdA en GL niet eens mijn eerste keus zijn...

Geen opmerkingen: