dinsdag, juni 03, 2003

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mevrouw PS van gisteren weer aan de lijn na 20 minuten wachten. Het geld tot half april is woensdag gestort en staat nog steeds NIET op mijn rekening - tot verbazing van de dame, van mij, en van de Postbank.
PS heeft de halve afdeling afgespeurd naar het ontbrekende werkbriefje en het zowaar gevonden. Ze zei ook dat het de schuld van het GAK is dat dat allemaal zo rommelig loopt met die werkbriefjes. Dus dat ik (als het goed gaat) pas in de eerste week van juni het geld tot half april krijg is hun fout.
Dat wordt dus rente rekenen. Want alle vertraging is te wijten aan de 'ontbrekende' werkgeversverklaring die er gewoon bleek te zijn, en aan ontbrekende werkbriefjes die... Inderdaad.
Ze heeft het tweede werkbriefje gisteren uitbetaald, het vakantiegeld is vandaag uitbetaald.
Wanneer het dan op de rekening zal staan weet niemand meer, zoals ook niemand begrijpt waarom het nog steeds niet binnen is.

Ik weet het niet meer. Verder afwachten maar. Dat kan ik inmiddels heel goed, tenslotte is dit hele traject al op 23 januari begonnen :-(

Je moet dankbaar zijn als je 'zomaar' geld krijgt. En dat zo'n héle instantie zich daarmee bezighoudt (in mijn geval bijna letterlijk).
En omdat je zo'n luie uitvreter bent die niet werkt, moet je je extra goed aan de regeltjes houden. Vooor de instantie geldt: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. De klanten werken niet, ergo, die mogen geen fouten maken. Iesse simpel.

Zorg dat je uit de klauwen van het GAK blijft!

Geen opmerkingen: