vrijdag, juni 06, 2003

Fiets weggebracht naar de fietsenboer (niet die hele enthousiaste, en niet de hele dure dichtbij, maar een goede iets verder weg).
De cranks (waar je trapper aan vastzit) moesten vervangen worden, en vriendje zei dat de trapas ook vervangen moest worden.
Belt de fietsenboer net dat ie de hele boel uit elkaar heeft, en dat er niets mis is met de trapas, of ik toch wil dat ie vervangen wordt, want dat dat wel erg duur is voor iets dat niet nodig is.
Dus nu wordt vervangen wat nodig is, hij zet er een nieuwe ketting op want die is bijna doorgesleten; het kost me een stuk minder en ik kan 'm vanmiddag weer ophalen :-)
Een korte-termijndenker zou hebben gezegd: ik vervang de trapas, want ze weet toch niet dat ie nog goed is.
Maar dit is dus een man die denkt: als ik mijn klanten niet belazer, komen ze terug als er weer eens iets is.
Hoera. Ze bestaan nog, eerlijke vakmensen :-)

Geen opmerkingen: