woensdag, april 19, 2006

Tijger wil ineens dringend naar buiten. Dat is niet erg gewoon, maar ach, het wordt steeds lichter buiten, en ze houdt van zon.
Ze rent niet direct door, maar gaat vreemd zitten doen op de vensterbank. Dus ik hang naar buiten, ah ja, Tom zit recht onder het raam gras te eten, dus Tijger kan niet naar beneden springen.
Terwijl ik naar buiten hang, zie ik aardhommels (denk ik, witkontjes) heen en weer vliegen, de spouw in en uit. En hé, Tom zit helemaal geen gras te eten. Gras is niet bruin en probeert niet weg te komen. Het blijkt ook geen muis te zijn - Tom heeft zowaar een mus gevangen. En die mus doet het nog een beetje. Dat verklaart ook Tijgers opvallende interesse.
Dat katten beesten vangen weet ik, dat vind ik ook niet zo erg. Maar dat gespeel als die beesten nog leven, brr...

Geen opmerkingen: