woensdag, juni 21, 2006

Gratis ticket naar Maleisië, da's fijn. Het vliegtuig was opvallend ruim. Wel jammer dat ik op een bepaald moment naar de plee moest. De wc-ruimte was enorm, er stonden allerlei tafeltjes met schalen met visjes - van die nepvisjes om mee te vissen, maar dan zonder haakjes. Ik stopte er 1 in m'n zak en ging naar de wc, die geheel gestoffeerd was met een zeegroen tapijt. Ik bleef er ook te lang zitten, want de stewardess kwam na een tijdje binnen om te kijken of het wel goed ging, en om te zeggen dat we aan het landen waren. En die visjes waren niet gratis (dus blijkbaar had ze dat wel gezien via een bewakingscamera).
Vanuit het vliegtuig zag ik een soort tropisch Harlingen met wat extra exotica, snel een foto gemaakt, en me gerealiseerd dat ik de oplader niet bij me had. Maar ik zou toch maar heel kort blijven - de reis was wel gratis, maar onderdak zat er niet bij.
Eenmaal uit het vliegtuig kwamen we op een soort Hoog Catharijne terecht, zo'n vaag winkelcentrum dat overal kan zijn.
Waarna ik tevreden en vol blijde verwachting wakker werd, klaar om Maleisië te gaan ontdekken :-)
Iets over Maleisië gehoord op de radio voor het slapen gaan; gisteren een folder gezien met lokaas voor vissen; foto's gezien van Harlingen waar ik pas geweest ben; de bewakingscamera komt uit de detective die ik aan het lezen ben; de rest kan ik niet direct thuisbrengen.
Tijger lag lekker tegen me aan te slapen, dus ik zal wel rustig gelegen hebben.
In mijn dromen bereis ik de hele wereld :-)

Geen opmerkingen: