donderdag, september 09, 2004

Een lieve vriendin gaf me een treinkaartje naar haar woonplaats. Van daaruit zijn we naar de Waddenkust gereden, heerlijk gezeten in de zon en de wind, in dat mooie licht daar en die heerlijke zeelucht, met uitzicht op Schier dat steeds dichterbij leek te komen :-) Niks hoeven, gewoon alleen maar lekker zitten, kijken, kletsen.

Poging tot vliegeren gedaan - zij kon het wèl, ik was vooral goed in het ding laten crashen ;-), rondgereden in het gebied rond het Lauwersmeer, vis gegeten, wadgelopen bij Noordpolderzijl, nog een tijd in zon en wind en stilte (okee, wat vogels, en een garnalenboot, die waren te horen), errug veel hebbe-hebbe-huisjes gezien.

Foto's gemaakt (komen nog), dooie beesten gezien, levende beesten gezien en gevoerd (die zilvermeeuwen zijn erg groot van zo dichtbij).
Daarna nog salade gegeten, met een milkshake (jammie!).

Terug naar huis in uiteraard een vertraagde trein ;-), met gloeiende wangen en een schoon hoofd en nagenietend van een heerlijke dag.
Dit was echt verrukkelijk, ik voel me alsof ik een tijd op vakantie ben geweest!

Geen opmerkingen: