zondag, februari 27, 2011

In de badkamer ligt een soort badmat: schuimachtig materiaal, met een fotoprint van een tropische kust: zee, wit strand, palmen, blauwe lucht, wolken. Ik wilde 'm op de muur plakken, want als badmat leek ie me iets te absorberend.
Dus lag ie laatst op de grond en werd ie nat. Waarop ik 'm steeds als ik niet onder de douche stond rechtop tegen de muur zette, om te drogen.
Dat is een doorslaand succes. Tijger, die altijd meerent de badkamer in, duikt eronder, loopt erachter langs, draait en wriggelt tot de mat helemaal over haar heen ligt en daarna schieten er ineens aan alle kanten voetjes uit. Ik wil dan best meespelen, maar ja, die nagels ;p Meestal kriebel ik dan maar ergens in het midden van de mat, ongeveer waar zij recht onder zit, en dan komt de hele mat (plus Tijger) ongeveer een halve meter omhoog.
Dat opplakidee heb ik maar laten varen...

Geen opmerkingen: