woensdag, augustus 11, 2004

Ah, ik mag weer :-)
Vriendje belde: 'Heb jij nog stroom?' Ik lag nog (of eigenlijk: weer) in bed te lezen, maar nee, inderdaad, wekker was uitgevallen.
Lastig: mijn wekkerradio heeft wel een noodbatterij, maar... Juist. Een Hele Oude. En ik heb genoeg batterijen op voorraad, maar inderdaad niet zo'n blokbatterij. Even naar de winkel om er een te halen - nee, die winkels zullen wel dicht zijn, deuren, kassa, beveiliging, verlichting, niks doet het natuurlijk meer.
Hoe groot zou het zijn, vriendje en ik zitten aan twee kanten van een wijk, dus het is niet heel klein.
Toch maar Eneco gebeld: 'Op dit moment is er in de omgeving van Utrecht een stroomstoring', en er wordt aan gewerkt enzovoorts.
Inmiddels doet alles het weer. Ik ben wel erg blij dat de stroom niet uitviel toen het nog zo heet was (geen ventilator meer! help!).
Nog één dringende wens nu: dat die muggen eens oprotten uit mijn slaapkamer. Ondanks horren en gaas en spinnen, zit het vol. De spinnen zijn overduidelijk meer in elkaar geïnteresseerd dan in een lekker hapje, helaas.

Geen opmerkingen: