woensdag, januari 31, 2007

Vrouw Berlusconi eist in media excuses van man

ROME - De echtgenote van de gewezen Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft woensdag publiekelijk excuses geëist van haar man wegens amoureuze vleierijen. In een brief aan het dagblad La Repubblica wees Veronica Lario haar 70-jarige eega terecht.
"Van mijn echtgenoot en de publieke man eis ik een publiekelijke verontschuldiging omdat ik privé er geen heb gekregen", aldus de gewezen actrice Lario. Berlusconi zou recentelijk parlementslid Mara Carfagna (31) hebben overladen met complimentjes.
"Met jou zou ik overal naar toe gaan, zelfs naar een onbewoond eiland. Als ik niet al getrouwd was, zou ik jou onmiddellijk trouwen", zou hij naar verluidt na een gala tegen haar hebben gezegd.
"Dit zijn opmerkingen die ik opvat als kwetsend voor mijn waardigheid en die gezien de leeftijd van Berlusconi, zijn familiecontext en zijn politieke en sociale rol niet zomaar weggelachen kunnen worden als simpele beleefdheden", schrijft Lario.
La Repubblica drukte de brief woensdag af op de voorpagina.
(Bron)

Communicatieprobleempje?

Geen opmerkingen: