zaterdag, september 13, 2008

V. beschouwt kritiek als 'Ritaatje pesten'

HILVERSUM - Rita V. doet de zware kritiek van haar voormalige adviseur Ed Sinke aan haar adres af als "Ritaatje pesten". Verdonk zei dat vrijdag in het tv-programma Pauw & Witteman.
Sinke noemde V. een paar dagen geleden gewetenloos vanwege aantijgingen vlak na de breuk met haar dat hij een greep in de kas had gedaan van haar beweging.
Hij kraakte Trots op Nederland af als inhoudsloos. V. verwees naar onderzoek naar het gesjoemel dat binnen een paar weken klaar is.
"Dat wacht ik af." Volgens haar stelt Trots op Nederland wel wat voor en is Sinke, die in mei opstapte, te lang weg om te weten wat er gebeurt.
V. noemde plannen voor deelname aan gemeenteraads- en Tweede Kamerverkiezingen, en voor een politiek manifest volgend voorjaar.
V. bestreed dat er geen organisatie is, en beroemde zich op een groep vertrouwelingen van 100 à 150 mensen "die er altijd zijn".
(Bron)

Zucht. Ze vraagt ook om kantoorartikelen voor haar clubje. Elke keer als ik weer uitgebogen paperclips zie of gebruikte nietjes, denk ik: zal ik ze opsturen? Maar nee. Ik doe het maar niet.

Geen opmerkingen: